Välkommen till Marks TK i vackra Viskadalen. Under februari och mars 2024 uppdaterar vi hemsidan
Marks Tennisklubb

AB Svenska Spel
Anslut gärna ditt tipskort hos Svenska  Spel till Marks Tennisklubb så gynnar du vår förening!
Bidra till Marks Tennisklubbs fortsatta utveckling!
Hej,
Marks Tennisklubb är en liten förening som bedriver verksamhet i Tygrikeshallen och på utebanorna i anslutning till hallen. Vi har ca 52 ungdomar och 12 vuxna i tennisträning med 23 täningsgrupper i veckan. Sedan hösten 2023 erbjuder vi prova på tennis för våra barn och unga. Intresset är just nu stort så vi gör vad vi kan för att få in fler juniorer i verksamheten och för att föreningen skall kunna växa och utvecklas.

Under våren 2024 kommer vi att anordna en lokal poolspelsdag och i augusti anordnas vår årliga tävling Mark Clay Open.

Under 2024 har vi en plan på att ge våra träningsgrupper tävlingsinspirerade träningar för att stimulera intresset föt tävling i bl a seriespel.

Vi skulle vilja ha er hjälp genom sponsring!
Med hjälp av er vill vi göra tennisen mer tillgänglig för alla barn och ungdomar i Mark genom lovaktiviteter, fler träningsgrupper, gemensamma läger och fler klubbaktiviteter.

Klubben har tagit fram fem olika sponsorpaket, se nedan. Kontakta kansliet om något av dessa verkar intressant.

kansliet@markstk.se eller 0320-101 24, (vardagar 8-12)

Tack för ditt stöd!

Sponsringsansvarig styrelsemedlem. Linda Collstedt
Guldsponsor 10 000 kr/år
  • Skylt/banderoll (fyrfärgstryck) ca 200*100 cm, inne i tennishallen eller ute i anslutning till utebanorna
  • 2 st uteabonnemang som ger fritt spel på utebanorna
Silversponsor 5 000 kr/år
  • Skylt/banderoll (fyrfärgstryck) ca 100*60 cm, inne i tennishallen eller ute i anslutning till utebanorna
  • 1 st uteabonnemang som ger fritt spel på utebanorna
Bronssponsor 2 500 kr/år
  • Skylt (fyrfärgstryck) 60*40 cm, i anslutning till utebanorna
Minisponsor 1 000 kr/år
  • Liten plakett som sätts upp på en tavla på läktaren inne i tennishallen
Familjesponsring 500 kr/år
  • Ert namn/familjenamn på vår hemsida och liten plakett som sätts upp på läktaren i tennishallen.

Följ oss på sociala medier